Polityka prywatności
Niniejsza Polityka Prywatności jest zgodna z przepisami wynikającymi z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. zwana w skrócie RODO.
- Administratorem Danych jest:
FOLDEKOR Robert Szewczyk
ul. Wiśniowa 6/10 lok.43
02-563 Warszawa, województwo mazowieckie
e-mail: foldekor@foldekor.pl, telefon: 502 751 377 - Jakie dane przetwarzamy?
Przetwarzamy dane, które dobrowolnie Państwo podają w ramach korzystania z naszej strony internetowej, w szczególności:
- dane kontaktowe (w tym osobowe) przekazywane przez Państwa poprzez wysyłanie poczty elektronicznej na adresy e-mail podane na naszych stronach internetowych,
- dane kontaktowe przekazywane przez Państwa dobrowolnie poprzez korzystanie z formularzy kontaktowych na naszych stronach internetowych,
- dane osobowe przekazywane przez Państwa dobrowolnie w postaci dokumentów rekrutacyjnych (CV, Życiorys, list motywacyjny) na adresy e-mail podane na naszej stronie, pocztą tradycyjną bądź dostarczone przez Państwa osobiście do naszej siedziby.
- Cel przetwarzania danych osobowych.
Przekazywane przez Państwa dobrowolnie dane kontaktowe (w tym osobowe) poprzez adresy e-mail, lub formularze kontaktowe zamieszczone na naszych stronach przetwarzamy w następujących celach:
- odpowiedzi na zapytania handlowe,
- nawiązanie współpracy handlowej – w tym wysyłka ofert handlowych (na Państwa prośbę),
- realizacji procesów zamówienia,
- realizacja procesów reklamacji,
- w przypadku zamieszczanych ofert pracy – realizacji bieżących procesów rekrutacji.
- Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych.
Korespondencja e-mail oraz tradycyjna:
- w przypadku danych przekazywanych poprzez formularze kontaktowe – wyrażona przez Państwa zgoda – (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
- niezbędność danych do świadczenia usługi (np.: odpowiedź na zapytanie ofertowe, wystawienie faktury, zamówienia) – (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- pozostałe cele – prawnie uzasadniony interes administratora danych – (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Rekrutacja:
- w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem zatrudnienia, w tym przede wszystkim Kodeksu Pracy – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na danym Administratorze (art. 6 ust. 1 lit c RODO w związku z przepisami Kodeksu Pracy),
- dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO).
Cel przetwarzania danych osobowych.
Dane nieosobowe w postaci plików czy logów serwera przetwarzamy w celach:- usprawnienia i polepszenia działania strony internetowej,
- statystycznych – do monitorowania ruchu na stronie, w celu administracji serwisem www,
- w celach zapewnienia bezpieczeństwa działania serwisu.
- Czy mają Państwo obowiązek podać dane osobowe?
Nie ma takiej potrzeby. Swoje dane podają nam Państwo dobrowolnie w poszczególnych przypadkach: jeśli chcą się Państwo skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy, bądź poprzez adres/adresy e-mail podane na naszej stronie.
- nasi upoważnieni pracownicy i współpracownicy, którym Państwa dane osobowe będą ujawniane w celu możliwości wykonywania swoich obowiązków,
- inni odbiorcy danych – podwykonawcy, firmy kurierskie,
- organy publiczne w związku z prowadzonymi przez nie postępowaniami.
- Przekazywanie danych innym podmiotom.
W niektórych przypadkach możemy przekazać Państwa dane osobowe podmiotom trzecim. W uzasadnionych przypadkach Odbiorcami Państwa danych będą:
- nasi upoważnieni pracownicy i współpracownicy, którym Państwa dane osobowe będą ujawniane w celu możliwości wykonywania swoich obowiązków,
- inni odbiorcy danych – podwykonawcy, firmy kurierskie,
- organy publiczne w związku z prowadzonymi przez nie postępowania.
- Czas przetwarzania danych.
Okres przechowywania danych zależy od celu ich przetwarzania. Może on również wynikać z przepisów gdy stanowią one podstawę przetwarzania. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres od 30 dni do 5 lat do czasu wykorzystywania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej. Jeśli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie udzielonej przez Państwa zgody, dane przetwarzane są do czasu jej wycofania.
- Prawa użytkownika strony internetowej.
W każdej chwili przysługują Państwu następujące prawa w związku z przetwarzaniem przez naszą firmę Państwa danych osobowych:
- prawo dostępu do swoich danych osobowych, w tym uzyskania ich kopii,
- prawo do sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych.
Jeżeli Państwa dane przetwarzane są na podstawie zgody, mogą Państwo dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
- w każdej chwili mają Państwo prawo do wycofania zgody na przetwarzanie tych danych. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Jeżeli Państwa dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane te są niezbędne do świadczenia usługi), mogą Państwo dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
- prawo do przenoszenia danych osobowych.
W celu skorzystania z poniższych praw należy skontaktować się z administratorem.
- Jak cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych?
Aby cofnąć każdą zgodę udzieloną naszej firmie w związku z przetwarzaniem danych osobowych. W tym celu wystarczy wysłać e-mail, lub przesłać wiadomość pocztą tradycyjną na wskazane powyżej dane kontaktowe. Wolę cofnięcia zgody mogą Państwo wyrazić w dowolny sposób, jedynym warunkiem jest, aby dotarła ona do naszej wiadomości w formie pisemnej